Když tě někdo ničí, usměj se a dej mu tyčí.

Červenec 2013

I'm back

28. července 2013 v 14:36 | holka jako vy |  Moje kecy
Ahoj,
slyšíte dobře,jsem zpátky z dovči. Ale moc se doma neohřeju,protože hned za týden jedem zas na hory. Omlouvám se svým Sb a všem ostatním,ale teď o prázdninách tu moc nebudu,protože pořád někam jezdíme.
Jinak dovolená v Peci pod Sněžkou se docela vydařila i když jsem musela být jeden den na pokoji,protože jsem měla teplotu. I tak se mi to líbilo,jen je škoda,že to tak uteklo. To padání z postele při hraní her na mobilu a kousání mravenců mi bude fakticky chybět. Mrkající Smějící se Až budeme ve Špindlerově Mlýně,tak vám sem ještě přídiám fotky,které jsem nafotila v Peci na tůře,teď nemůžu,protože je mám v mobilu a na chalupě nemáme wi-fi + jsem si zapomněla doma i kabel,abych si je mohla převést do notebooku,takže to bude bohužel s menším zpožděním.
To je asi vše,užijte si zbytek prázdnin. Mrkající

Pec pod Sněžkou

23. července 2013 v 9:39 | holka jako vy |  Moje kecy
Ahoj všichni,
omlouvám se, že jsem se vám zapomněla ozvat, že jedu na hory, ale všechno bylo tak nějak na rychlo a navíc tu jdu doslova z nemoci do nemoci,furt spim nebo odpočívám a skoro se nedostanu ani ven. Zamračený Pokud ještě půjdu kolem trafiky (nic neslibuju), prvnímu kdo mi o to napíše do komentářů pošlu pohled. Mrkající Ale samozřejmě mi musíte na mail poslat adresu.
Tak mi držte palce, ať se uzdravim. Teď vám ještě přidám fotku, kterou jsem fotila mobilem z okna, tak se omlouvám za kvalitu a taky za případné chyby v tomhle článku, není moc příjemný to ťukat na mobilu. Smějící se

Vaše Katush (holkajakovy) Usmívající se

Narozeniny

16. července 2013 v 15:08 | holka jako vy |  Moje kecy
Dnes 16.7. mám narozky! Večer nebo zítra Vám dám vědět jak to probíhalo. Mrkající
Vy,co chodíte na můj blog,už jste mi dali krásný dáreček v podobě návštěvnosti blogu Holkajakovy...:
.... a za ten Vám moc děkuju.

Zakázané ovoce chutná nejlépe

15. července 2013 v 16:12 | holka jako vy |  Články na TT
Zakázané ovoce jak všichni víme chutná nejlépe.
Když něco chceme a z nějakého důvodu to nemůžeme dostat chceme to čím dál víc a na nic jiného pomalu nemyslíme. A když to dostaneme...najednou to máme,zvykneme si na to a náš zájem pomalu,ale jistě pomine. Někdy je snad i lepší se na něco těšit a snít o tom než do dostat. Protože jak to máme,pak už to jde rychle z kopce a mi ztratíme zájem a za pár let...už o tom ani nevíme,nedokážeme si vybavit ten příjemný pocit očekávání,kdy jsme se na to tak těšili a čekali,čekali,až to konečně budeme mít. Teď to leží někde pohozené a tvoří se na tom jemná a pak stále silnější vrstva prachu,dokud se toho úplně nezbavíme......
Vaše Katush (holka jako vy)

Fotky z Antálye

12. července 2013 v 13:25 | holka jako vy |  Moje foto
Tak tady jsou ty slíbené fotky z Turecka:
1) discotéka

Jsem zpět!

11. července 2013 v 17:23 | holka jako vy |  Moje kecy
Ahoj čtenáři,
jak už vidíte v názvu,jsem zpět! Včera odpoledne jsme přiletěli z Turecka a musím říct,že jsme si to tam fakt moc užili. Hodně jsem si užívala moře,protože za rok možná už k moři nepojedem,navíc jsem dostala novej šnorchl,takže jsme pašovali po kufrech celkem dost kamenů. Smějící se Voda v moři byla celkem teplá,rozhodně teplejší než když jsme byli v Turecku před dvěma lety,ale vadil mi kamenný vstup do moře,díky kterému jsem pak skoro necítila nohy a vstup byl taky dost prudký,po asi dvou metrech už jsme nedosáhli na dno,ale tohle mě osobně nevadilo,protože jsem se tam aspoň mohla potápět. První den jsme si bohužel moc neužili,protože jsme přiletěli až po půlnoci čímž nás vlastně ošidili o jeden zaplacený den. Když jsme šli poprvé do moře následující den,tak byli takové vlny,že nás to spláchlo už ve vstupu a mě to asi pětkrát vymlelo na břehu než jsem byla schopná se zvednout,ale další dny byli poklidnější i když se máma po tomhle zážitku bála vstoupit do moře a radši naháněla na pobřeží obchodníka s pareama. Nerozhodný Smějící se
Jídlo bylo taky super,vždycky šlo z něčeho si vybrat a každý večer byl tématický,každá večeře byla podle jiné země. Už si je všechny nepamatuju,ale vím,že tam byli: Turecko,Francie,Itálie,ale byli tam třeba i večery na téma Rybolov nebo Gala večer atd.,takže jsme to měli pestré. Navíc každý večer byla od 21:30 hodin nějaká show.
Byli jsme i v bazénu,jediné co mi na něm vadilo bylo,že tam nebyl ani kousek stínu,jinak se tam mladší ségra Zuzka vyblbla na tobogánech a skluzavkách a taky jsme si vždycky mohli objednat pití v baru.
Byli jsme i na trhu v Manavgatu,ale bylo tam hrozný horko a samozřejmě jak naschvál další den bylo celý dopoledne zataženo. Křičící
Celkově se mi dovolená moc líbila,kromě té cesty (3 hod. letadlem a ještě 1,5 hod. autobusem). Jediné na co se snažím zapomenout je to jak máma se svou "skvělou" turečtinou řekla na trhu ahoj místo děkuji. Rozpačitý Smějící se A naopak na co budu moc vzpomínat jsou vystoupení synchronizovaného plavání,které jsme tam s jednou kamarádkou se kteroou jsem se tam seznámila předváděli. Ještě lituju toho,že jsem se víc spálila než opálila (všichni lidi tam snědý a já furt bílá jak sejr nebo rudá jak rajče! Křičící). A málem bych zapomněla na skvělý zážitek,kdy nás táhli za motorovým člunem na takovém...nevím jak bych to řekla,ale vypadalo to jako padák. Smějící se Dokonce jsme viděli z výšky plavat v moři želvu,na to nikdy nezapomenu a máma asi taky ne,protože se tak bála nastoupit na loď,že nám tam všem řvala do ucha zatímco my jsme si jízdu užívali. Nerozhodný Smějící se
To je asi vše co bych vám k tomu řekla. Fotky budou buď ještě dneska odpoledne nebo zítra,takže se máte na co těšit (doufám). Mrkající Zatím přidám nějaké obrázky hotelu z Googlu.